vorige pagina


· Verantwoording: aan wie moet u die afleggen? Waarover? Waarom? Waarom nu?
c doelgroep
Wie is de precieze doelgroep? Wat weten en kunnen deze mensen?
d vorm bepalen: welke communicatievorm is het meest geschikt voor deze doelgroep?

2 middelen en haalbaarheid: analyse
Welke middelen staan tot uw beschikking? Hoeveel geld, menskracht et cetera? Welke communicatievorm past het best bij de mogelijkheden op dít moment?
Een eenvoudig voorbeeld: een poster opmaken, drukken en verspreiden kost veel geld, maar denk er bijvoorbeeld bij het uitschrijven van een wedstrijd óók aan dat de wedstrijdformulieren verwerkt moeten, een jury moet worden samengesteld, criteria uitgewerkt, prijzen uitgewerkt…

3 schrijven
Na het analyseren van middelen en tekstdoelen schrijf ik de tekst die u bedoelt
Zo hygiënisch mogelijk. Intelligent, praktisch, betrokken en snel.

lees verder



 
 

Wie

Wat

Hoe

Waarom

Waar